FinOK впроваджує автоматизований метод виставлення рахунків “Інвойсинг” від ПриватБанку

 З метою полегшення життя наших користувачів, FinOK став одним з перших серед фінансових послуг, який розпочав використовувати сервіс “Інвойсинг” від ПриватБанку для виставлення рахунків.

 

Наразі ми знаходимося на етапі тестування цього сервісу. Кожен місяць певна група наших бізнес-клієнтів, які користуються “Приват24 для бізнесу”, беруть участь у пілотному проєкті та отримують сповіщення про сформований рахунок за фінансові послуги. Оплата можлива всього лише кількома кліками через мобільний додаток або інтернет-банкінг Приват24Бізнес. І, що найважливіше, нашим клієнтам більше не потрібно вручну вводити реквізити та призначення платежу, що економить їм час та знижує ризик помилок. 

 

Зручність та переваги “Інвойсингу” вже оцінили клієнти FinOK. Наразі ми працюємо над розширенням кола користувачів, які зможуть скористатися цим сервісом. Ми прагнемо зробити обслуговування наших клієнтів ще більш зручним і комфортним. Новий спосіб отримання рахунків та оплати через сервіс банку дозволяє нашим клієнтам зекономити час та ресурси при здійсненні фінансових операцій. Ми робимо все можливе, щоб зробити цей процес простим.

 

ПриватБанк завжди приділяє велику увагу розробці та вдосконаленню фінансових рішень. 

 

Сервіс “Інвойсинг” дозволяє нашим клієнтам здійснювати фінансові операції ефективно та швидко, не втрачаючи цінний час. Будь-який користувач, який має рахунок у ПриватБанку, може легко та зручно використовувати цей сервіс для виставлення рахунків своїм клієнтам. 

 

Наша мета – зробити фінансові операції максимально доступними та безпечними для всіх наших клієнтів.